REGULAMIN

Jeżeli chcesz skorzystać z usług świadczonych w Phoenix Recovery Center, zapoznaj się z treścią tego dokumentu.

blank

Możesz się z nami skontaktować:

  • mailowo: kontakt@phoenixcenter.pl

  • telefonicznie: 888-333-907

Niektórych słów i sformułowań używamy w konkretnym znaczeniu (np. Centrum). Piszemy je wielką literą i wyjaśniamy w słowniku, który znajduje się na końcu tego dokumentu.

Akceptując Regulamin wyrażasz zgodę, abyśmy przetwarzali (czyli przede wszystkim przechowywali) te informacje dotyczące Twojego zdrowia, które nam przekażesz. Zgodnie z prawem, informacją o stanie zdrowia jest już sam fakt zapisania się na terapię, więc Twoja zgoda jest niezbędna w celu zarezerwowania spotkania. Wszystkie informacje, jakie nam przekażesz, będziemy przetwarzać w niezbędnym zakresie, z poszanowaniem obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i tajemnicy zawodowej. W szczególności nie będziemy ich, bez wyraźnej podstawy prawnej, przekazywać dalej ani wykorzystywać w innych celach niż świadczenie usług na Twoją rzecz. Wszystkie informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

I. Jakie usługi świadczymy?

  1. Działalność Centrum ukierunkowana jest na leczenie uzależnień w trybie ambulatoryjnym. Program terapeutyczny skierowany jest do osób wysoko usytuowanych społecznie i ekonomicznie, które nie mogą pozwolić sobie na dłuższą przerwę od pracy i pobyt w ośrodku zamkniętym. W ofercie Centrum dostępne są też inne usługi, takie jak diagnoza ADHD oraz osobowości, psychoterapia w różnych modalnościach, relaksacja okularami VR czy konsultacje dietetyczne.

  2. Świadczymy usługi w placówce znajdującej się w Warszawie (adres: ul. Alpejska 43, 04-628 Warszawa). Wyjątkowo, po wcześniejszym ustaleniu, możemy świadczyć usługi w formie zdalnej (online).

  3. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych usług, takie jak cena i czas trwania, znajdziesz na Stronie oraz w Centrum.

II. Jak możesz się umówić na spotkanie w Centrum?

  1. Jeśli chcesz się umówić na spotkanie, musisz mieć ukończone 18 (osiemnaście) lat – świadczymy usługi wyłącznie na rzecz osób pełnoletnich.
  2. Możesz się umówić na spotkanie:
    1. mailowo: kontakt@phoenixcenter.pl
    2. telefonicznie: 888-333-907
    3. za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie,
    4. osobiście w Centrum.
  3. Jeżeli chcesz się umówić:
    1. osobiście, telefonicznie lub mailowo – szczegóły spotkania ustalimy podczas rozmowy/wymiany korespondencji,
    2. za pośrednictwem kalendarza – postępuj zgodnie z instrukcjami, które wyświetlają się w procesie rezerwacji spotkania.
  4. Potwierdzenie rezerwacji otrzymasz mailowo lub SMSem. W momencie, kiedy dostaniesz tę wiadomość, zostanie zawarta między nami umowa, dotycząca świadczenia określonej usługi. Umowę zawieramy w języku polskim, zgodnie z przepisami polskiego prawa.
  5. Umowa dotyczy pierwszego spotkania, a jeżeli zdecydujemy, że będziemy kontynuować współpracę – także kolejnych spotkań. Na treść Umowy składa się ten dokument (Regulamin), ewentualnie także dodatkowe ustalenia z Terapeutą (pisemne, mailowe lub ustne), np. kontrakt terapeutyczny.
  6. Wszystkie usługi świadczymy odpłatnie.
  7. Co do zasady wymagamy płatności z góry – wpłata musi wpłynąć na nasze konto najpóźniej 24 godziny przed umówionym terminem spotkania. W przeciwnym wypadku uznamy, że spotkanie zostało odwołane.
  8. W wyjątkowych przypadkach, jeżeli płatność z góry nie będzie wymagana, konieczne jest uregulowanie całej należnej kwoty zaraz po spotkaniu.
  9. Możemy zmieniać ceny usług. Jeżeli będziesz korzystać z regularnego cyklu spotkań, poinformujemy Cię o zmianie cen z wyprzedzeniem. Jeżeli nie zaakceptujesz nowych cen, poinformuj nas o tym zanim zaczną one obowiązywać – w takim przypadku rozwiążemy Umowę.

III. W jaki sposób świadczymy usługi?

  1. Usługa będzie co do zasady świadczona przez Terapeutę, którego wskażesz podczas rezerwacji pierwszego spotkania. W związku z tym, że działamy holistycznie, Terapeuta może zasugerować, jakie inne usługi będą dla Ciebie pomocne. Ponadto, jeżeli Terapeuta uzna, że inny specjalista z naszego Centrum będzie dla Ciebie bardziej odpowiedni, może Cię do niego przekierować.
  2. Przed pierwszym spotkaniem poprosimy Cię o wypełnienie karty informacyjnej.
  3. Najpóźniej 15 minut przed ustalonym terminem świadczenia pierwszej Usługi, zgłoś się do recepcji w celu uzupełnienia dokumentacji, w szczególności podpisania oświadczenia w przedmiocie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych szczególnych kategorii. W przypadku spóźnienia, czas sesji nie zostanie wydłużony.
  4. Terapeuta może nagrywać przebieg spotkania tylko, jeżeli wyrazisz na to zgodę i tylko na ustalonych przez Was warunkach, np. co do sposobu wykorzystania nagrań.
  5. Nawet jeżeli skutecznie umówisz się na spotkanie, możemy odmówić świadczenia usługi, w przypadku, gdy:
    1. będziemy przypuszczać, że świadczenie usługi może zagrażać zdrowiu lub życiu Pacjenta lub innych osób,
    2. świadczenie usługi naruszałoby obowiązujące przepisy prawa, zasady etyki lub prawa osób trzecich,
    3. będziemy przypuszczać, że Pacjent jest niepełnoletni lub niepoczytalny, a w jego imieniu nie będzie występować opiekun prawny,
    4. będziemy przypuszczać, że Pacjent jest pod wpływem substancji psychoaktywnych lub alkoholu,
    5. Pacjent będzie agresywny lub będzie naruszać nasze dobra osobiste,
    6. nie uregulujesz należnych płatności,
    7. zgłaszany problem będzie wykraczał poza zakres świadczonych przez nas usług.
  6. Jeżeli odmówimy świadczenia usługi w sytuacjach wskazanych powyżej, będzie to równoznaczne z rozwiązaniem Umowy w trybie natychmiastowym.
  7. Jesteśmy zobowiązani do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Ciebie w związku ze świadczonymi usługami, w szczególności informacji o stanie zdrowia. Działamy w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami etyki. Możemy odstąpić od obowiązku zachowania tajemnicy zawodowej w przypadkach przewidzianych w obowiązujących przepisach, w szczególności, jeżeli zagrożone będzie życie lub zdrowie Pacjenta lub innych osób – w takiej sytuacji możemy powiadomić odpowiednie służby.
  8. Możesz poprosić nas o wydanie zaświadczenia dotyczącego odbytych spotkań. W zaświadczeniu mogą się znaleźć informacje dotyczące tego w jakim przedziale czasowym, z jaką częstotliwością i z jakich usług korzystał dany Pacjent oraz jaki był ich koszt. Jeżeli spotkanie dotyczy rodziny lub pary, o zaświadczenie może poprosić każdy uczestnik – wówczas w zaświadczeniu znajdą się tylko informacje dotyczące tej osoby. Zaświadczenia są płatne, zgodnie z cennikiem.
  9. Terapeuci poddają swoją pracę superwizji w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych. W ramach superwizji mogą omawiać konkretne sytuacje z superwizorem lub innym specjalistą. Nie ujawniają przy tym żadnych informacji, które mogą umożliwić zidentyfikowanie konkretnego Pacjenta.
  10. Pamiętaj, że:
    1. podczas świadczenia usług specjalista przedstawia swoją indywidualną interpretację sytuacji Pacjenta, stworzoną na podstawie przeprowadzonego wywiadu, przy założeniu, że nie zostały zatajone jakiekolwiek informacje,
    2. naszym zdaniem jest udzielenie pomocy, ale nie ponosimy odpowiedzialności za decyzje podejmowane przez Pacjenta,
    3. nie możemy dać gwarancji odniesienia oczekiwanego przez Pacjenta rezultatu – osiągnięcie pożądanych efektów terapii zależy w znacznym stopniu od zaangażowania Pacjenta,
    4. inicjatywa i chęć współpracy Pacjenta są kluczowe dla skuteczności podejmowanego procesu terapeutycznego,
    5. jedną z konsekwencji procesu terapeutycznego może być czasowe pogorszenie samopoczucia psychicznego Pacjenta, pojawienie się smutku, zniechęcenia, apatii.
  11. Szczegółowe zasady dotyczące terapii uzależnień opisane zostały w Załączniku nr 1 do Regulaminu.

Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku świadczenia usług online?

  1. W przypadku spotkania online musisz posiadać:

    1. komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie wyposażone w kamerę internetową i mikrofon,

    2. szybkie łącze internetowe – minimum 512kb/s (wysyłanie i pobieranie),

    3. dostęp do zaktualizowanej wersji komunikatora,

    4. aktywne konto poczty e-mail.

  2. W celu odbycia spotkania online korzystamy z komunikatorów zewnętrznych dostawców usług (np. Skype, Google Meet, Zoom). Dostawcy usług mają swoje regulaminy i zasady przetwarzania danych osobowych, których musimy przestrzegać. Przed spotkaniem zapoznaj się z tymi dokumentami.

  3. Przed spotkaniem ustalimy, z którego komunikatora będziemy korzystać. Jeżeli nastąpi nagła przerwa na łączach internetowych, naszą drugą opcją kontaktu jest telefon (rozmowa głosowa, SMS).

  4. Kilka minut przed ustalonym terminem spotkania przygotuj sobie odpowiednie warunki i zaczekaj na nawiązanie połączenia przez Terapeutę.

  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa spotkań online, zarówno Ty, jak i my, jesteśmy zobowiązani do:

    1. korzystania wyłącznie z komputerów, na których zainstalowany jest aktualny legalny system operacyjny, oprogramowanie antywirusowe oraz najnowsza wersja komunikatora, z którego korzystamy,

    2. korzystania wyłącznie z zabezpieczonych połączeń internetowych,

    3. ustawienia bezpiecznego hasła do komputera oraz do komunikatorów,

    4. zabezpieczenia sprzętu oraz haseł przed dostępem osób trzecich,

    5. zabezpieczenia danych znajdujących się na komputerze oraz na serwerach platform internetowych lub tych portalach, na których umieszczone zostają materiały po sesji przed dostępem osób trzecich; w szczególności ma to zastosowanie do zapisów rozmowy tekstowej chat oraz notatek przesłanych mailem.

  6. W trakcie trwania spotkania online w pomieszczeniu, w którym prowadzone jest spotkanie nie mogą przebywać osoby trzecie. Udział innych osób w sesji dopuszczalny jest wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i tylko jeżeli zostanie to wcześniej ustalone.

  7. Nie ponosimy odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie, z którego korzysta Pacjent, a które uniemożliwiają Pacjentowi prawidłowe korzystanie z konsultacji online. Jeżeli nie uda nam się odbyć spotkania z przyczyn technicznych leżących po Twojej stronie, nie przysługują Ci jakiekolwiek roszczenia, w tym w szczególności roszczenie zwrotu uiszczonej płatności.

IV. Jak możesz odwołać spotkanie?

  1. Regularność spotkań jest bardzo ważna z punktu widzenia efektywności terapii.

  2. Jeśli z jakichś przyczyn nie możesz pojawić się na pierwszym spotkaniu, poinformuj nas o tym niezwłocznie i z odpowiednim wyprzedzeniem (najpóźniej 48 godzin przed jego terminem). Spotkanie możesz odwołać telefonicznie, mailowo lub korzystając z udostępnionego systemu.

  3. Jeżeli odwołasz pierwsze spotkanie ze wskazanym wyprzedzeniem, możesz poprosić nas mailowo o zwrot dokonanej płatności. W mailu wskaż numer konta do zwrotu.

  4. Jeżeli Terapeuta ma umówione spotkanie, przygotowuje się do niego, rezerwuje też swój czas, miejsce itp. Za swoją pracę otrzymuje od nas wynagrodzenie. Jeżeli nie odwołasz spotkania ze wskazanym wyprzedzeniem, a o ustalonej godzinie nie pojawisz się w gabinecie lub nie połączysz się z Terapeutą online (w zależności od rodzaju spotkania), nie mamy już możliwości umówienia innej osoby. W takim przypadku ponosimy takie same koszty, jak przy spotkaniu, które się faktycznie odbywa. Jeżeli więc nie odwołasz spotkania z wyprzedzeniem wskazanym powyżej, będziesz zobowiązany do pokrycia jego kosztów w pełnej wysokości.

  5. W przypadku kolejnych spotkań (w ramach procesu terapeutycznego) nie ma możliwości bezkosztowej rezygnacji ze spotkania. Terapeuta, rozpoczynając proces, rezerwuje dla Ciebie co najmniej kilka spotkań na przód. Jeżeli zrezygnujesz z pojedynczego spotkania, Terapeuta nie może zaproponować tego terminu na inny proces (bo kolejne terminy ma zarezerwowane dla Ciebie). Jednocześnie regularność spotkań jest kluczowa z punktu widzenia efektywności terapii, a więc jest niezbędne, abyś korzystał z procesu bez przerw.

  6. Jeżeli spotkanie nie odbędzie się z przyczyn leżących wyłącznie po naszej stronie, możemy Ci zaproponować inny termin. Jeżeli nie uda nam się ustalić dogodnego terminu, zwrócimy Ci dokonaną płatność.

V. Jakie możesz odstąpić od zawartej Umowy?

  1. Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na Prawach Konsumenta przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość uregulowane w Ustawie o prawach konsumenta. W takim przypadku stosujemy następujące zasady:
    1. możesz zrezygnować z usługi w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia umowy (z wyjątkiem sytuacji, o której przeczytasz poniżej w pkt. d) poniżej),
    2. o swojej decyzji o rezygnacji powinieneś nas poinformować przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z wizyty”) – oświadczenie możesz przesłać mailem, nie musisz uzasadniać swojej decyzji,
    3. zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym dostaniemy Twoje oświadczenie o rezygnacji; zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji,
    4. jeżeli w czasie składania zamówienia poinformujesz nas, że zgadzasz się, abyśmy rozpoczęli świadczenie usługi przed upływem 14 dni, utracisz prawo do rezygnacji z usługi, kiedy zostanie ona wykonana w całości.

VI. Jakie są nasze obowiązki wynikające z zawartej Umowy?

  1. Jesteśmy zobowiązani do świadczenia usług zgodnie z Umową. Zakres naszej odpowiedzialności wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z postanowień Kodeksu Cywilnego.
  2. Jeżeli stwierdzisz, że nie wywiązaliśmy się z Umowy, możesz złożyć reklamację (np. mailowo). Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.
  3. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Ciebie rezultatu, możesz skorzystać z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej,
    2. pomocy właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów – w zależności od miejsca Twojego zamieszkania,
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

VII. Jakie są zasady korzystania ze Strony?

  1. Aby korzystać ze Strony musisz posiadać dostęp do Internetu oraz sprzętu i oprogramowania pozwalającego na przeglądanie stron internetowych.

  2. Nie możesz korzystać ze Strony w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub tym dokumentem, a w szczególności, nie możesz:

    1. próbować uzyskać dostęp do zasobów nieprzeznaczonych dla Ciebie,

    2. publikować komentarzy niezgodnych z prawem, obraźliwych, nawołujących do nienawiści, rasistowskich, naruszających prawa autorskie itp.,

    3. dostarczać treści o charakterze bezprawnym.

  3. Za pośrednictwem Strony świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:

    1. formularz kontaktowy,

    2. możliwość zarezerwowania terminu wizyty przez kalendarz.

  4. Za każdym razem, kiedy korzystasz z którejkolwiek ze wskazanych powyżej usług, zawieramy umowę dotyczącą świadczenia tej usługi. Możemy wypowiedzieć tę umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli będziesz naruszać postanowienia Regulaminu i pomimo dodatkowego wezwania nie zaprzestaniesz naruszeń. Niezależnie od powyższego, możemy wypowiedzieć umowę w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.

  5. Jeżeli chcesz zarezerwować usługę za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie, postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Niezbędne będzie w szczególności wybranie rodzaju usługi i terminu oraz zaakceptowanie Regulaminu oraz innych, wskazanych dokumentów dotyczących konkretnej usługi.

  6. Opinie na temat usług, które znajdują się na Stronie, pochodzą od Pacjentów. Opinie są przesyłane przez Pacjentów. Nie ma możliwości automatycznego publikowania opinii na Stronie.

  7. Opinie należy formułować w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.

  8. Zakazane jest przesyłanie opinii:

    1. bez uprzedniego skorzystania z moich usług,

    2. wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

    3. naruszających dobra osobiste moje lub osoby trzeciej.

  9. Sami decydujemy, które opinie zostają opublikowane na Stronie.

  10. Nie płacimy za wystawienie opinii.

  11. Osoby, których dane zostały wskazane przy opublikowanej opinii mogą zgłaszać wszelkie błędy, w szczególności w sytuacji, gdy dana osoba w ogóle opinii nie przesłała.

  12. Wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Strony możesz zgłaszać mailowo.

VIII. Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczeniem usług opisaliśmy w odrębnym dokumencie (Polityka prywatności).
  2. Z ważnych przyczyn możemy zmieniać treść Regulaminu. Co do zasady naszą Umowę będzie regulować dokument obowiązujący w dniu jej zawarcia. Jeżeli w związku ze zmianą Regulaminu będziemy chcieli zmienić zasady obowiązującej nas Umowy, poinformujemy Cię o tym z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Jeżeli nie zaakceptujesz zmian, poinformuj nas o tym zanim zaczną one obowiązywać – w takim przypadku rozwiążemy Umowę.
  3. Regulamin w obecnym brzmieniu obowiązuje od dnia 31.10.2024r.
  4. Jeżeli w dokumencie piszemy:
    1. “my” – oznacza to Paulinę Szmyt-Literską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Paulina Szmyt-Literska, adres: ul. Alpejska 43, 04-628 Warszawa, NIP 9522212473, REGON 387910430
    2. “Terapeuta” – oznacza to każdego specjalistę, który świadczy usługi w Phoenix Recovery Center
    3. “Ty” lub “Pacjent” – oznacza to każdą osobę, która korzysta z usług świadczonych w Phoenix Recovery Center
  5. Pojęcia pisane dużą literą mają następujące znaczenie:
    1. Centrum lub Phoenix Recovery Center – centrum psychoterapii prowadzone przez Paulinę Szmyt-Literską
    2. Strona – strona internetowa Centrum dostępna pod adresem: www.phoenixcenter.pl
    3. Regulamin – ten dokument
    4. Konsument – osoba fizyczna, która nie prowadzi działalności gospodarczej
    5. Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta – osoba fizyczna, która prowadzi działalność gospodarczą, ale umowa, na podstawie której nabywa Produkt nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, zgodnie z danymi w CEIDG

Załącznik nr 1: Jakie dodatkowe zasady obowiązują w przypadku terapii uzależnień?

1. Terapia uzależnień odbywa się w trybie ambulatoryjnym i obejmuje określoną liczbę spotkań z różnymi specjalistami.
2. Przed rozpoczęciem terapii Terapeuta przedstawi Ci szczegółowe zasady i opowie, jak będzie wyglądała terapia. Ustalicie też przybliżony czas trwania terapii.
3. Możemy Cię prosić o podpisanie kontraktu terapeutycznego. Kontrakt terapeutyczny to rodzaj umowy. Jest ona zawierana między Terapeutą a Pacjentem w celu określenia szczegółowych warunków współpracy w czasie trwania terapii.
4. Opłaty za terapię należy uiszczać w cyklach miesięcznych, z góry, do 1 dnia danego miesiąca kalendarzowego. Jeżeli nie uregulujesz opłaty w terminie, możemy wstrzymać świadczenie usług do czasu jej uregulowania.
5. Spotkania terapeutyczne odbywają się w stałych terminach.
6. W przypadku spotkań w ramach procesu terapeutycznego nie ma możliwości bezkosztowej rezygnacji ze spotkania. Terapaeuta, rozpoczynając proces, rezerwuje dla Ciebie co najmniej kilka spotkań na przód. Jeżeli zrezygnujesz z pojedynczego spotkania, Terapeuta nie może zaproponować tego terminu na inny proces (bo kolejne terminy ma zarezerwowane dla Ciebie). Jednocześnie regularność spotkań jest kluczowa z punktu widzenia efektywności terapii, a więc jest niezbędne, abyś korzystał z procesu bez przerw.
7. Co do zasady nie przysługuje Ci zwrot opłaty za spotkania grupowe, w których nie weźmiesz udziału. W wyjątkowych sytuacjach, np. kiedy nieobecność będzie spowodowana sytuacjami losowymi, niemożliwymi do przewidzenia i zapobiegnięcia, możemy ustalić inne zasady.
8. Jeżeli spotkanie nie odbędzie się z przyczyn leżących wyłącznie po naszej stronie, zaproponujemy Ci inny termin. Jeżeli nie uda nam się ustalić dogodnego terminu, zwrócimy Ci dokonaną płatność.
9. W chwili, kiedy uregulujesz płatność za pierwszy miesiąc terapii, zostanie zawarta między nami umowa dotycząca prowadzenia terapii. Każda ze Stron może rozwiązać Umowę z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego. Wypowiedzenie powinno zostać złożone w formie pisemnej, w innym wypadku nie będzie skuteczne. W okresie wypowiedzenia wynagrodzenie jest należne w pełnej wysokości.
10. Dodatkowo możemy rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym, jeżeli:
   a) nie będziesz się stosować do ustalonych zasad,
   b) opuścisz minimum 3 spotkania, bez wcześniejszego zgłoszenia i usprawiedliwienia nieobecności,
   c) nie uregulujesz należnych płatności, pomimo dodatkowego wezwania.
11. Jesteś zobowiązany do aktywnego udziału w terapii.
12. Terapeuta jest zobowiązany do rzetelnej pracy w trakcie terapii, prowadzenia terapii z należytą starannością i wykorzystaniem aktualnej wiedzy, przestrzegania podstawowych praw Pacjenta oraz do przestrzegania zasad etyki.
13. Terapeuci, którzy z Tobą pracują, mogą przekazywać sobie wzajemnie informacje, które Cię dotyczą, a które są niezbędne dla zapewnienia Ci skutecznej pomocy.

Scroll to Top